Urmăreşte-ne pe:

Articole

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

5 sfaturi la subiectul: Cum îi apreciem pe cei din jur?

Chiar dacă aprecierile pozitive sunt bine primite de oricine este important să nu depăşim anumite limite.

Este important să fii atent şi să găseşti formele potrivite de apreciere pentru fiecare persoană.

Dacă oferi aprecieri prea des, va scădea impactul mesajului tău iar ceilalţi ar putea să îţi pună la îndoială integritatea.

Totuşi, aprecierile sunt esenţiale pentru a-i păstra pe cei din jur motivaţi şi angajaţi în ceea ce fac, în special acestea

sunt potrivite pentru a dezvolta relaţii de calitate cu colegii, membrii echipei şi clienţii.

 

10 motive pentru care angajaţii îşi dau demisia

 
Managerii buni ştiu foarte bine cît de scumpă este demisia unui angajat.

Desigur, nici un angajat nu poate fi păstrat fără voia lui, oricît de "răsfaţat" ar fi.

Dincolo de acest fapt, angajaţii nepricepuţi sunt "invitaţi" să plece.
 
 

5 fraze pe care să nu le spui angajaţilor tăi!

Angajaţii noştri sunt foarte valoroşi şi este esenţial să investim în ei, să avem grijă de ei, să depunem toate eforturile pentru ca aceştia să rămînă în companiile noastre

cît mai mult timp!

Şi este normal să fim atenţi la ce spunem în preajma lor sau chiar lor în mod direct.
 
 

5 întrebări pe care candidaţii buni le adresează angajatorilor

Să spunem că eşti angajator şi a venit momentul să adresezi celebra întrebare: "Ai întrebări pentru mine?"

De ce ar trebui să faci acest lucru?

Candidatul obişnuit nu este interesat de răspunsurile tale; acesta doreşte să adreseze întrebări "inteligente", pentru a se poziţiona într-o lumina bună.

12 sfaturi pentru munca în echipă

“Să formezi o echipă este doar începutul, să rămîi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul.” (Henry David Thoreau)

Tot mai des întîlnim în ultimul timp oferte de joburi în care este specificată cerinţa: capacitate de muncă în echipă.

Nu în zadar sunt afişate aceste cerinţe, deoarece posesorii lor constituie un mare avantaj pentru firma angajatoare, şi din acest motiv ei sunt la mare căutare.

5 moduri prin care poţi să combaţi conflictele între angajaţi

Cînd doi angajaţi sunt blocaţi într-o situaţie negativă, întreaga companie suferă.
 
Fie că se dau cap în cap în legătură cu un nou proiect sau se vorbesc pe la spate în chestiuni personale,
 
este de datoria şefului să încheie conflictul şi să readucă productivitatea în prim-plan.
 
 

Resursa umană - un lux sau o necesitate?

 "Ce reprezintă o organizaţie fără angajaţii săi?

Nu este nimic în absenţa resurselor umane, eventual, o mulţime de echipamente scumpe" 1.

În acest articol vom încerca să descoperim cît de necesară, cît de valorificată şi cît de apreciată este "resursa umană" în zilele noastre,  fără de care cu greu ajungi spre succes într-un domeniu sau altul.

Dezvoltarea resurselor umane...în aer liber!

Pînă nu demult, angajatul părea că este un robot care este pus în funcţiune luni dimineaţa şi scos din funcţiune vineri seara, după care era liber să facă ce vrea, desigur dacă mai era în stare.

Acum însă, treptat, tot mai multe firme apelează la tot felul de traininguri specifice unde încadrează mai multe tipuri de activităţi, ca de exemplu acelaşi training, doar că outdoor (în aer liber / în afara biroului).

Evaluează-te pe tine ca manager!

Este foarte important să îţi conştientizezi greşelile sau puţina pregătire într-un domeniu sau altul.

Aasta te poate ajuta să te dezvolţi mai mult, mai bine şi mai corect.

Aflaţi în continuare despre faptul că şi angajatorii, nu doar angajaţii, trebuie să treacă unele teste.

Impactul stresului asupra creativității angajaților

Există percepţia, parţial adevărată, că mintea celor creativi sau a "artiştilor" funcţionează după propriul set de reguli, nu le place să li se impună stilul de lucru sau deadline-uri.

Psihologii explică necesitatea atingerii unui anumit nivel creativ, care trebuie să fie profund şi neîntrerupt, dar se întîmplă asta cu avdevărat?

Pagini