Urmăreşte-ne pe:

promovare

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

Ultima tactică McDonald's pentru atragerea clienţilor

Cînd spui "mîncare fast-food", te gîndeşti, în primul şi în primul rînd, la McDonald's.

Cînd vrei să te lauzi că mănînci sănătos, spui că "nu mergi deloc la McDonald's".

Dacă vrei să slăbeşti, îţi ştergi cu totul McDonald's din minte.

Cum să creşti traficul în social media

Nu e suficient să fim activi în mediul online atunci cînd ne ocupăm de brandingul unei companii.
 
Cum deja se ştie, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii în mediul online.

Împarte o Coca-Cola cu cine vrei tu!

Bine v-am găsit dragii mei, astăzi vreau să vă vorbesc despre o campanie de promovare, după mine, destul de reuşită, care cu singuranţă a sporit vînzările producătorilor de Coca-Cola. Cum să cumperi o Cola nepersonalizată dacă acum o poţi împărţi cu oricare dintre prietenii tăi, pentru că producătorii Coca-Cola s-au gîndit să te răsfeţe nu doar pe tine,dar şi pe toţi cei care te înconjoară.

Tehnici de manipulare în publicitate

Publicităţile stradale, dar mai ales cele de la televizor, sunt mai mult decît simple mesaje şi îndemnuri comerciale.
 
În cadrul publicităţii sunt folosite tehnici sofisticate de manipulare pentru a convinge şi a seduce pe cei cărora li se adresează.
 

Metode de "a scoate din găoace" o activitate comercială

La etapa actuală, cînd criza pare să ne ducă de nas, ba că pleacă şi uită de noi, ba că se întoarce şi se acomodează iar cu mediul nostru, toată lumea încearcă să supravieţuiască.

Unii îşi deschid chiar şi afaceri noi.

7 NU-uri în lansarea unui nou brand

Atunci cînd vrem să lansăm un nou produs pe piaţă ne gîndim şi la un brand sub care acesta urmează să apară.

Bineînţeles că va trebui ales numele acestuia, modalitatea de promovare şi locul prezentării cu foarte mare grijă.

În continuare vă oferim cîteva sfaturi utile la acest capitol, şi ne-am bucura să ştim că le-aţi aplicat şi aţi avut succes!

19 greşeli de evitat în Marketing

Există un adevăr simplu: cel mai important lucru într-o afacere este să ai clienţi.

Contează mai puţin cît de eficient sau de ieftin crezi tu că este produsul/ serviciul tău;

dacă NU există cineva dispus să îţi dea bani pentru el, se cheamă că eşti un simplu visător.