Urmăreşte-ne pe:

Cum să creşti traficul în social media

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel
Nu e suficient să fim activi în mediul online atunci cînd ne ocupăm de brandingul unei companii.
 
Cum deja se ştie, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii în mediul online.
 
Deoarece acest aspect nu mai este de foarte multă vreme unul pe care să ne permitem să-l neglijăm.
 

Aşa că există anumite lucruri pe care le putem face pentru a ne asigura că suntem printre cei mai buni, atunci cînd vine vorba de construirea unei relaţii în social media între brand şi clienţi.
 
 
 
Iată cîteva dintre ele:
 
 
 

1.Vocea noastră din social media trebuie să fie una plăcută
 
 

Dacă suntem prea protocolari, riscăm să îi împingem pe fani departe de noi şi de decizia de a interacţiona cu cei din spatele mărcii.
 
Aşa că această distanţă se va micşora prin modul nostru de exprimare.
 
În plus, o modalitate este aceea prin care cei care lucrează în companie postează diferite lucruri pentru firma respectivă, dovedind şi afişînd astfel public fidelitatea faţă de brand.
 
 
 
 
 

 
 
2. Tu şi echipa trebuie să vă faceţi văzuţi
 


Nu e o măsură pe care o luaţi pentru a fi recunoscuţi pe stradă (deşi acest lucru o să se întîmple),
 
ci pentru a le aminti fanilor că în spatele unui logo şi a unui headline se află tot oameni.
 
Să ne reamintim iarăşi că oamenii vor cumpăra întotdeauna mult mai mult de la alţi oameni, nu de la un nume sau o companie.
 
 
 
 
 

3. Cunoaşte-ţi clienţii

Trebuie să ştii destul de multe informaţii despre clienţii tăi.
 
Ce joburi au sau ce joburi îi interesează? De ce fac alegerile pe care le fac, ce rol joacă brandul tău în viaţa lor?
 
Cum percep produsele sau serviciile vîndute de tine şi tot aşa.
 
Social media poate fi un instrument de succes în colectarea acestor informaţii foarte preţioase, precum şi în soluţionarea rapidă a unor probleme.
 
 
 
Autor: 
Mihaela Pascu