Urmăreşte-ne pe:

clienţi

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

Ce trebuie să ştii cînd îţi promovezi produsul

Ce implică, în mod concret, promovarea unui produs?

Ce reguli scrise şi nescrise trebuie să urmăm?

Şi, cel mai important, care sunt greşelile de care trebuie să ne ferim?

10 trucuri prin care angajaţii din Ospitalitate îşi pot păstra clienţii

Atragerea de noi clienţi în hotelul sau restaurantul dumneavoastră implică costuri de cinci pînă la opt ori mai mari decît păstrarea clienţilor deja existenţi. Dacă luaţi în considerare costurile implicate de: publicitate, marketing, personalul din vînzări, care vizează toate atragerea de noi clienţi, această afirmaţie se confirmă cu siguranţă.

Angajaţii care fac clientul să revină

O replică pe care o auzim tot mai des la furnizorii de servicii din magazine, saloane, restaurante este “Vă mai aşteptăm”. aceasta este o invitaţie deschisă, menită să transmită dorinţa de a fideliza clientul. Însă pentru a face clientul să revină e nevoie de ceva mai mult, şi anume, de angajaţi care înţeleg dorinţele clienţilor, care vor şi pot să le îndeplinească.

 

Cum să creşti traficul în social media

Nu e suficient să fim activi în mediul online atunci cînd ne ocupăm de brandingul unei companii.
 
Cum deja se ştie, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii în mediul online.

Şi consumatorii fac cadouri!

Şi consumatorii fac cadouri, important e să învăţăm să le primim.
 
Cel mai indezirabil lucru pentru o firmă sunt reclamaţiile.
 
Angajaţii întreprinderilor încearcă să justifice întreprinderea şi se simt frustraţi

de faptul că lucrează pentru o companie pe care trebuie să o justifice, mereu, în ochii consumatorilor.
 

Zîmbiţi, vă rog!

Nu-i aşa că pîinea îţi pare mai bună la gust, sucul mai aromat şi biscuiţii mai delicioşi atunci cînd vînzătorul ţi-i oferă cu un zîmbet binevoitor? Şi parcă fără să îţi dai seama, deşi mai sunt magazine în preajma casei tale, parcă tot la magazinul de la colţ te trage mai mult, pentru că ai rămas cu o impresie plăcută de la cumpărătura anterioară.

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.