Urmăreşte-ne pe:

Ce trebuie să ştii cînd îţi promovezi produsul

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Ce implică, în mod concret, promovarea unui produs?

Ce reguli scrise şi nescrise trebuie să urmăm?

Şi, cel mai important, care sunt greşelile de care trebuie să ne ferim?

Există lucruri pe care nu avem voie sub nici o formă să le facem.

În special atunci cînd produsul se adresează doar unui client şi nu unei întregi companii?
 

 

 

1. Cînd, cum şi cui promovăm produsul
 
 
Cînd promovăm direct clientului, trebuie să punem accentul pe beneficiile produsului.
 
Asta pentru că, în general, deciziile consumatorilor se bazează mult mai mult pe emoţii.
 
Astfel, promovarea către clienţi, prin comparaţie cu cea direcţionată către un business, necesită eforturi depuse în mai multe zone.
 

 

2. Care sunt beneficiile produsului promovat
 
 

De asemenea, orice prezentare va fi mult mai scurtă fiindcă aceştia îşi doresc să trecem direct la subiect.

Vor dori să le oferim pe tavă beneficiile fără să fie nevoiţi să depună eforturi pentru a le înţelege sau pentru a se convinge că ceea ce le promitem e adevărat.

Va trebui să-i convingem imediat şi să le oferim o prezentare cît mai clară.

 


 
 
3. Ce obţine clientul de la produs
 

În acest caz, cele mai eficiente strategii de marketing, sunt cele care se concentrează pe rezultate şi pe beneficiile pe care produsul le aduce clientului.

Astfel, în vreme ce o companie va fi interesată de profilul clienţilor care i-ar cumpăra produsul,

un client va fi interesat doar de beneficiile concrete ale produsului prezentat.

 

 

 

 
 

4. De ce ar cumpăra produsul tău
 

Pentru a avea succes în vînzări, va trebui, aşadar,

să înţelegem ce stă la baza unei decizii în cazul clienţilor

şi care anume este factorul care le-a declanşat nevoia de a cumpăra acest produs,

pentru  a le putea înţelege cu uşurinţă nevoile.

 

 

 

 

 

 
 
 
 
Autor: 
Mihaela Pascu