Urmăreşte-ne pe:

angajaţi

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

10 motive pentru care angajaţii îşi dau demisia

 
Managerii buni ştiu foarte bine cît de scumpă este demisia unui angajat.

Desigur, nici un angajat nu poate fi păstrat fără voia lui, oricît de "răsfaţat" ar fi.

Dincolo de acest fapt, angajaţii nepricepuţi sunt "invitaţi" să plece.
 
 

11 întrebări pe care angajatorul ţi le adresează pentru a-ţi testa caracterul

În prezent, angajatorii nu analizează neapărat calităţile tehnice ale candidaţilor, ci mizează şi pe personalitate.

Ei vor să angajeze o persoană cu aptitudini deosebite.
 

Edward Fleischman, CEO Execu Search, afirmă despre angajatori următoarele lucruri:

Cum atragi atenţia angajatorului în 20 de secunde?

Avînd în vedere situaţia economică actuală, unde toată lumea e în mare căutare de locuri de muncă cît mai prestigioase, cît mai de top şi cît mai bine plătite, şi cum bineînţeles nimic pe lumea asta nu se obţine uşor, companiile care scot la bătaie cîte unul sau mai multe job-uri, au şi ele nişte "pretenţii".

Însă pretenţiile companiilor care efectuează angajări nu sunt nici pe aproape la fel de mari ca şi pretenţiile celor care aplică pentru un job sau altul.

5 întrebări pe care candidaţii buni le adresează angajatorilor

Să spunem că eşti angajator şi a venit momentul să adresezi celebra întrebare: "Ai întrebări pentru mine?"

De ce ar trebui să faci acest lucru?

Candidatul obişnuit nu este interesat de răspunsurile tale; acesta doreşte să adreseze întrebări "inteligente", pentru a se poziţiona într-o lumina bună.

9 colegi de serviciu de care trebuie să te fereşti

Trei lucruri pe lumea asta nu le poţi alege: părinţii, rudele şi colegii de muncă.

Poţi să incluzi pe cine vrei tu în grupul de prieteni, poţi să ai mai multe opţiuni de job-uri.

Însă nu poţi alege colegii de la serviciu, după cum nici nu poţi decide dacă îndeplineşti sau nu o sarcină dată de managerul companiei.

8 calităţi care te fac INDISPENSABIL la locul de muncă

Ca să îţi securizezi locul de muncă, trebuie să te poziţionezi între primii 30-50% dintre angajaţii din firma la care lucrezi. 
Valoarea ta depinde atît de rezultate, cît şi de imagine.

Uneori performanţele sunt măsurabile şi extrem de clare.
Alteori te poţi impune ca angajat pur şi simplu prin imaginea pe care o produci în rîndul colegilor, şefilor direcţi şi top managerilor.

Magazinul tău poate deveni un fenomen al vînzărilor

Vînzările cu amănuntul presupun efort fizic şi mental.

Cei neimplicaţi în domeniu găsesc acest lucru dificil de acceptat şi vor ca orice magazin în care intră să fie perfect,

preţurile să fie cele mai mici, promoţiile cele mai atractive şi vînzătorii cei mai amabili.

Fiecare retailer se ghidează dupa un singur lucru: să poată să îşi satisfacă clienţii oricît de pretenţioşi ar fi aceştia.

Poţi fi un lider bun, dacă...

Eşti antreprenor, lider sau CEO?

 

Toate aceste funcţii (sau caracteristici, dacă vrei să le
 

numeşti aşa) vor fi accentuate dacă eşti şi un părinte bun.

 

Reuşind să depistezi la copilul tău cît mai multe trăsături de lider pe parcursul evoluţiei sale.

10 trucuri prin care angajaţii din Ospitalitate îşi pot păstra clienţii

Atragerea de noi clienţi în hotelul sau restaurantul dumneavoastră implică costuri de cinci pînă la opt ori mai mari decît păstrarea clienţilor deja existenţi. Dacă luaţi în considerare costurile implicate de: publicitate, marketing, personalul din vînzări, care vizează toate atragerea de noi clienţi, această afirmaţie se confirmă cu siguranţă.

Angajaţii care fac clientul să revină

O replică pe care o auzim tot mai des la furnizorii de servicii din magazine, saloane, restaurante este “Vă mai aşteptăm”. aceasta este o invitaţie deschisă, menită să transmită dorinţa de a fideliza clientul. Însă pentru a face clientul să revină e nevoie de ceva mai mult, şi anume, de angajaţi care înţeleg dorinţele clienţilor, care vor şi pot să le îndeplinească.

 

Pagini