Urmăreşte-ne pe:

vînzări

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Top 13 logotipuri cele mai inspirate

Uneori, logo-ul nu se rezumă la un simplu element grafic reprezentativ pentru o companie sau alta, ci caută să înglobeze în sine deopotrivă numele brandului şi o imagine sugestivă.
 
Aşa începe joaca cu literele şi aşa se nasc logotipurile.
 

Cum să înţelegi nevoile clienţilor?

Mulţi dintre oamenii de vînzări au mentalitatea următoare:

Cum pot eu să cîştig mai mult?

Cum să-l conving astfel încît să cîştig eu?

Aici apare o problemă reală şi din ce în ce mai frecventă în lumea vînzărilor: ignorarea clientului.

Acestuia nu îi pasă ce îţi trebuie ţie, lui îi pasă doar de nevoile sale şi cum poate găsi soluţiile viabile pentru afacerea sa.

Metode ieftine de a atrage clienţii

Cum îţi merg afacerile?

Merge treaba ca pe roate sau eşti îngrijorat că nu mai ai clienţi?

Se întîmplă adesea ca afacerile să meargă bine pentru multă vreme, după care totul o ia razna şi trebuie să ieşi din situaţia asta cît mai curînd posibil.

7 calităţi necesare vînzătorilor ideali

Menţinerea clienţilor fideli şi sau loiali, implică nu doar reducerile de preţ oferite de magazin, dar şi profesionalismul  vînzătorilor, care sunt nemijlocit implicaţi în relaţia directă cu clientul.

Vînzătorii din orice domeniu nu ar fi, trebuie să posede anumite calităţi necesare, care să îi ajute atît pe ei să avanseze în carieră, cît şi să poată satisface toate nevoile clienţilor.


Şi cum una fără alta nu se poate, vă invităm să vedeţi de care calităţi trebuie să dea dovadă un vînzător desăvîrşit.

 

10 trucuri prin care angajaţii din Ospitalitate îşi pot păstra clienţii

Atragerea de noi clienţi în hotelul sau restaurantul dumneavoastră implică costuri de cinci pînă la opt ori mai mari decît păstrarea clienţilor deja existenţi. Dacă luaţi în considerare costurile implicate de: publicitate, marketing, personalul din vînzări, care vizează toate atragerea de noi clienţi, această afirmaţie se confirmă cu siguranţă.

Împarte o Coca-Cola cu cine vrei tu!

Bine v-am găsit dragii mei, astăzi vreau să vă vorbesc despre o campanie de promovare, după mine, destul de reuşită, care cu singuranţă a sporit vînzările producătorilor de Coca-Cola. Cum să cumperi o Cola nepersonalizată dacă acum o poţi împărţi cu oricare dintre prietenii tăi, pentru că producătorii Coca-Cola s-au gîndit să te răsfeţe nu doar pe tine,dar şi pe toţi cei care te înconjoară.

La serviciu nu se vine cu tocuri, fuste, oje şi decolteuri!

Bine v-am regăsit dragii mei. De data asta vreau să vă prezint un anunţ de angajare mai deocheat :) unde se caută pentru muncă la negru o secretară care nu are copii, nu "năpîrlește abundent", nu vine la serviciu cu tocuri, fuste, oje și decolteuri și care își dorește o viață socială de noapte. Şi ca să vezi, aceste condiţii se oferă chiar pe meleaguri mioritice! Merită citit pînă la capăt!

 

Dumneavoastră cum doriţi să facem?

Bună dragii mei, azi vreau să vă povestesc despre comportamentul unei persoane din domeniul vînzărilor de servicii, care îşi formează experienţa împreună cu clienţii săi, care are un comportament impecabil în comunicare şi atitudine faţă de client şi care nu poate fi acuzată că are în spate un car de ani care au călit-o. Este vorba mai degrabă de o atitudine pozitivă faţă de viaţă şi o dorinţă mare de perfecţionare a propriei persoane - într-un cuvînt - dorinţă de dezvoltare personală.

8 factori care te fac simpatic

Eşti simpatic ?

Vrei să pari (şi mai) simpatic(ă) ?

În persuasiune există 8 factori care declanşează simpatia şi pe care dacă îi poţi controla (fie şi parţial).

Tehnici de manipulare în publicitate

Publicităţile stradale, dar mai ales cele de la televizor, sunt mai mult decît simple mesaje şi îndemnuri comerciale.
 
În cadrul publicităţii sunt folosite tehnici sofisticate de manipulare pentru a convinge şi a seduce pe cei cărora li se adresează.
 

Pagini