Urmăreşte-ne pe:

produs

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Cum să înţelegi nevoile clienţilor?

Mulţi dintre oamenii de vînzări au mentalitatea următoare:

Cum pot eu să cîştig mai mult?

Cum să-l conving astfel încît să cîştig eu?

Aici apare o problemă reală şi din ce în ce mai frecventă în lumea vînzărilor: ignorarea clientului.

Acestuia nu îi pasă ce îţi trebuie ţie, lui îi pasă doar de nevoile sale şi cum poate găsi soluţiile viabile pentru afacerea sa.

Protecţia consumatorului în Republica Moldova

Bună dragii mei, de mult timp vroiam să împart cu voi o experienţă nu tocmai plăcută în unul din magazinele din Chişinău. Am decis să nu fac public numele magazinului, contînd pe faptul că personalul de acolo va trage totuşi concluzia necesară în raport cu abordarea clienţilor.

7 NU-uri în lansarea unui nou brand

Atunci cînd vrem să lansăm un nou produs pe piaţă ne gîndim şi la un brand sub care acesta urmează să apară.

Bineînţeles că va trebui ales numele acestuia, modalitatea de promovare şi locul prezentării cu foarte mare grijă.

În continuare vă oferim cîteva sfaturi utile la acest capitol, şi ne-am bucura să ştim că le-aţi aplicat şi aţi avut succes!