Urmăreşte-ne pe:

publicitate

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Tehnici de manipulare în publicitate

Publicităţile stradale, dar mai ales cele de la televizor, sunt mai mult decît simple mesaje şi îndemnuri comerciale.
 
În cadrul publicităţii sunt folosite tehnici sofisticate de manipulare pentru a convinge şi a seduce pe cei cărora li se adresează.
 

Metode de "a scoate din găoace" o activitate comercială

La etapa actuală, cînd criza pare să ne ducă de nas, ba că pleacă şi uită de noi, ba că se întoarce şi se acomodează iar cu mediul nostru, toată lumea încearcă să supravieţuiască.

Unii îşi deschid chiar şi afaceri noi.

Publicitate pentru orbi (video)

De mult timp deja ne-am obişnuit cu reclamele video, care de multe ori sunt mult mai grăitoare decît o reclamă scrisă - adică care este reprezentată doar de un text.

Reclamele video au devenit tot mai populare la etapa actuală, pentru că reuşesc din ce în ce mai mult să sensibilizeze consumatorul.

Însă în acelaşi timp au şi un impact negativ, sau mai puţin plăcut - ele nu pot fi urmărite şi de cei nevăzători.