Urmăreşte-ne pe:

sfaturi management

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Şi consumatorii fac cadouri!

Şi consumatorii fac cadouri, important e să învăţăm să le primim.
 
Cel mai indezirabil lucru pentru o firmă sunt reclamaţiile.
 
Angajaţii întreprinderilor încearcă să justifice întreprinderea şi se simt frustraţi

de faptul că lucrează pentru o companie pe care trebuie să o justifice, mereu, în ochii consumatorilor.
 

7 sfaturi cheie pentru o vînzare psihologică

Oamenii sunt extrem de complecşi şi de misterioşi, deseori fiindu-ne greu să ne înţelegem semenii. Totuşi, există cîteva trucuri psihologice care ne pot ajuta să îi convingem mai uşor să ne cumpere produsele, astfel realizînd o vînzare psihologică, fără ca aceştia să îşi dea seama.

Iată cîteva sfaturi oferite de Dean Rieck, un copywriter american de succes.
 

Impactul stresului asupra creativității angajaților

Există percepţia, parţial adevărată, că mintea celor creativi sau a "artiştilor" funcţionează după propriul set de reguli, nu le place să li se impună stilul de lucru sau deadline-uri.

Psihologii explică necesitatea atingerii unui anumit nivel creativ, care trebuie să fie profund şi neîntrerupt, dar se întîmplă asta cu avdevărat?