Urmăreşte-ne pe:

Ultima tactică McDonald's pentru atragerea clienţilor

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Cînd spui "mîncare fast-food", te gîndeşti, în primul şi în primul rînd, la McDonald's.

Cînd vrei să te lauzi că mănînci sănătos, spui că "nu mergi deloc la McDonald's".

Dacă vrei să slăbeşti, îţi ştergi cu totul McDonald's din minte.

 

Nu-i aşa?

 

McDonald’s cunoaşte aceste lucruri. Aşa că vine în întîmpinarea dorinţelor noastre secrete de a ne linge degetele, pe care curg calorii delicioase, şi ne prezintă reclama cu meniul în cretă.
 
 
 
Mai multă implicare, mai multă "credibilitate" din partea clienţilor.
 
 
„Există un restaurant care serveşte doar mîncare proaspătă”, spune vocea din off, cu un frumos accent. Oare la cine se referă? La McDonald’s, bineînţeles. 
 
 
Noua campanie a debutat în Polonia şi este hotărîtă să le arate consumatorilor cît de dedicat este lanţul de restaurante fast-food ideei de prospeţime a mîncării.
 
Aşa că au apelat la un artist plastic, acestuia i se dau  multe bucăţi de cretă colorată şi este rugat, de două ori pe zi, să deseneze meniul.
 
 
 
Pentru un plus de încredere din partea consumatorilor, McDonald’s inspiră mesajul ascuns: desen perisabil, mîncare perisabilă!  Voi îi credeţi?
 
 
 
 
 
 
 
 
Autor: 
Alina Negruţiu