Urmăreşte-ne pe:

recunoaşterea brandului

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Top 15 logo-uri absolut neinspirate

Orice brand ar trebui să fie o reprezentare simplă, dar creativă, sintetică, dar atrăgătoare.
 
Ar trebui să ilustreze şi să contribuie la notorietatea acestuia, să îl facă memorabil şi uşor de recunoscut între alte atîtea branduri.
 
Şi ar face, desigur, toate acestea, dacă ar fi şi suficient de inspirat.

Doar că, în unele cazuri, logo-ul este exact contrariul.

Top 10 cele mai reuşite logo-uri ale lumii

Identitatea unui brand este închisă într-un logo, o imagine care devine iconică, recognoscibilă de către o lume întreagă.
 
Prin procesul de rebranding deseori acestea pot suferi modificări, însă cele care au supravieţuit admirabil timpului şi schimbărilor de pe piaţă au rămas în mare aceleaşi.