Urmăreşte-ne pe:

magazin

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

7 calităţi necesare vînzătorilor ideali

Menţinerea clienţilor fideli şi sau loiali, implică nu doar reducerile de preţ oferite de magazin, dar şi profesionalismul  vînzătorilor, care sunt nemijlocit implicaţi în relaţia directă cu clientul.

Vînzătorii din orice domeniu nu ar fi, trebuie să posede anumite calităţi necesare, care să îi ajute atît pe ei să avanseze în carieră, cît şi să poată satisface toate nevoile clienţilor.


Şi cum una fără alta nu se poate, vă invităm să vedeţi de care calităţi trebuie să dea dovadă un vînzător desăvîrşit.

 

Ce fel de clienţi vă doriţi? Fideli sau Loiali?

 

Fidelitatea clientului se obţine prin bani. Loialitatea, în schimb, nu are nici o legătură cu banii.

Dacă pentru fidelizarea clienţilor mulţi retaileri investesc sume mari de bani pe campanii promoţionale şi carduri de plastic pe care le oferă clienţilor, pentru loializare eforturile sunt mai mici.

Puteţi începe chiar acum un program de loializare al clienţilor.