Urmăreşte-ne pe:

comportament în vînzări

Pentru a fi de neînlocuit, trebuie să fii diferit.

— Coco Chanel

Angajaţii care fac clientul să revină

O replică pe care o auzim tot mai des la furnizorii de servicii din magazine, saloane, restaurante este “Vă mai aşteptăm”. aceasta este o invitaţie deschisă, menită să transmită dorinţa de a fideliza clientul. Însă pentru a face clientul să revină e nevoie de ceva mai mult, şi anume, de angajaţi care înţeleg dorinţele clienţilor, care vor şi pot să le îndeplinească.

 

Dumneavoastră cum doriţi să facem?

Bună dragii mei, azi vreau să vă povestesc despre comportamentul unei persoane din domeniul vînzărilor de servicii, care îşi formează experienţa împreună cu clienţii săi, care are un comportament impecabil în comunicare şi atitudine faţă de client şi care nu poate fi acuzată că are în spate un car de ani care au călit-o. Este vorba mai degrabă de o atitudine pozitivă faţă de viaţă şi o dorinţă mare de perfecţionare a propriei persoane - într-un cuvînt - dorinţă de dezvoltare personală.